szt.
 
darmowa
dostawa
od 300zł
zwroty
i wymiany
14 dni
tel. 505 492 408
sklep@piekneoczy.pl

Wymiany, zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy


1. W piekneoczy.pl klient może zwrócić zakupione produkty w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.
2. Odstąpienie następuje na podstawie oświadczenia złożonego sprzedawcy. Oświadczenie to można złożyć za    pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@piekneoczy.pl

3. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy  otrzymane od Państwa płatności za towar, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.


4. Zwrot płatności dokonywany jest na podane przez klienta konto bankowe,

5. Produkty, które klient chce zwrócić muszą być odesłane w terminie do 14 (czternastu) dni od wysłania informacji o chęci odstąpienia, na adres siedziby:

PiękneOczy.pl Sp. z o.o.ul. Francuska 6 55-040 Bielany Wrocławskie 

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy,

6. Zwrot płatności następuje po otrzymaniu od klienta zwracanych produktów lub po otrzymaniu dowodu odesłania produktów do siedziby PiękneOczy.pl

7. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, gdzie przedmiotem jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, a po otwarciu opakowania nie można go zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych (otwarte opakowania zbiorcze lub pojedyncze nie mogą zostać zwrócone do producenta z ww. przyczyn).

Reklamacje 

  1. W przypadku reklamacji prosimy o podanie krótkiego opisu wady oraz adres na który ma być odesłany towar, a także numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby reklamującej towar.

  2. Towar poddany reklamacji należy przesyłać listem poleconym na adres sklepu Piękne Oczy Sklep  nie odbiera korespondencji "Za pobraniem". Koszty przesłania reklamowanego towaru do sklepu pokrywa kupujący

  3. Reklamacja może być uwzględniona tylko w przypadku, gdy przesłane do nas soczewki będą nadawały się do ekspertyzy. Warunkiem przyjęcia soczewek do ekspertyzy jest ich zabezpieczenie przed wyschnięciem (zanurzenie w płynie pielęgnacyjnym) i opakowanie gwarantujące brak uszkodzeń mechanicznych w trakcie wysyłki.

  4. W przypadku reklamacji soczewki będą przekazane przez Piękne Oczy do producenta i na podstawie wykonanej przez niego ekspertyzy ustalona zostanie zasadność roszczenia. W przypadku przekazania soczewek do ekspertyzy Klient zostanie poinformowany o jej wyniku listem zwrotnym od producenta.

  5. Sklep internetowy Piekne Oczy nie uwzględnia reklamacji obejmujących:

    • pomyłek Klienta popełnionych w trakcie zamawiania towaru (złe parametry soczewek)

    • złe dobranie soczewek dla Klienta przez optyka lub lekarza okulistę.

    • brak terminowych kontroli wzroku u lekarza okulisty lub optyka.

    • używanie soczewek niezgodnie z ich przeznaczeniem w tym:

      • doprowadzenie do wyschniecia soczewek (brak użycia płynu pielęgnacyjnego) po wyjęciu z blistra

      • zabrudzenie soczewek kosmetykami lub innymi środkami chemicznymi niekorzystnie wpływającymi na soczewkę.

      • długotrwałe używanie soczewek, prowadzące do osadzenia się dużej ilości osadów białkowych, uniemożliwiających przeprowadzenie ekspertyzy.

      • mechaniczne uszkodzenie soczewek przez Klienta lub doprowadzenie do ich zabrudzenia

      • użwanie soczewek dłużej niż jest to zalecane przez producetna

  6. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji soczewki mogą być przesłane do Klienta tylko na jego koszt (po wcześniejszym przelewie na konto) lub odebrane w siedzibie firmy Piekne Oczyw terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.

  7. Reklamacja będzie rozpatrywana w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez firmę Piękne Oczy reklamowanej soczewki.

  8. Zwroty przyjmowane są w orginalnych opakowaniach w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z dowodem zakupu, Koszt wysyłki zwrotu pokrywa kupujący. 

  9. Reklamowany lub zwracany towar prosimy przesłać na adres firmy 

    PiękneOczy.pl Sp. z o.o.

    ul. Francuska 6 55-040 Bielany Wrocławskie