szt.
 
darmowa
dostawa
od 300zł
zwroty
i wymiany
14 dni
tel. 505 492 408
sklep@piekneoczy.pl

Regulamin

Informacje ogólne :

1.Anulowanie zamówienia prosimy dokonywać w możliwie krótkim czasie po dokonanym zakupie meilowo lub telefonicznie.

2.Podane ceny produktów są cenami brutto i zawierają podatek Vat.Do zakupionego towaru dałączony zostanie paragon fiskalny lub-na życzenie kupującego-faktuta VAT.W tym przypadku w formularzu zamówienia prosimy o wypełnienie pola NIP.

3.  Akceptowane przez nas formy płatności:

    

          -wpłata na konto bankowe

          -pobranie

     -gotówka przy odbiorze osobistym

    

4. Realizacja zamówienia w przypadku wpłaty na konto bankowe nastąpi bezpośrednio po zaksięgowaniu wpłaty.

5. Nierozpakowany towar można zwrócić bez podania przyczyny do 14 dni od daty jego otrzymania. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie produktu w stanie nieuszkodzonym i bez utraty jego wartości handlowej. Do zwrotu towaru należy dołączyć oświadczenie o rezygnacji z zakupów, zawierający numer konta, na które mają być przesłane pieniądze. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towarów zwroty nie będą rozpatrywane. Klient sklepu jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki w trakcie transportu do firmy Piękne Oczy.Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Nie przyjmuję się zwrotów soczewek, wykonywanych specjalnie na zamówienie Klienta. W szczególności dotyczy to soczewek torycznych oraz kolorowych.  Pieniądze za zwroty przelewamy wyłącznie na konta bankowe.

6.Osoba składająca zamówienie w sklepie internetowym Piękne Oczy  potwierdza, że przed złożeniem zamówienie dokonywała badania wzroku w salonie optycznym, a parametry soczewki wpisane w trakcie składania zamówienia są zgodne z wynikami tych badań i nie będzie wnosiła do firmy Piękne Oczy żadnych roszczeń dotyczących ich złego dopasowania.

6.W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki kupujący jest zobowiązany do poinformowania o tym pracownika poczty i spisania protokołu uszkodzenia przesyłki. Piękne Oczy nie odpowiada za przesyłki uszkodzone z winy Poczty Polskiej. W przypadku reklamacji z powodu uszkodzenia przesyłki tylko reklamacje zawierające taki protokół będą rozpatrywane.

7.Czas realizacji zamówienia oznacza orientacyjny termin, w którym zamówienie powinno zostać wysłane do Klienta. Ponieważ Sklep bazuje częściowo na magazynach dostawców mogą się pojawić sytuacje losowe związane z brakiem produktu w magazynie dostawcy. W przypadku takiej sytuacji sklep rezerwuje sobie 7 dodatkowych dni roboczych na rozwiązanie problemu dostawy. W przypadku kilku produktów zamawianych w jednej przesyłce czas realizacji zamówienia jest najdłuższym czasem realizacji spośród produktów, znajdujących się w zamówieniu.

8.Użytkownik wyraża zgodę na udostępnienie jego adresu e-mail  na przetwarzanie przez Piękne Oczy.pl sp. z o.o.  jego danych osobowych - w celu wypełnienia ankiety wraz z opinią o dokonanej transakcji w sklepie Piękne Oczy (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).

 

Formy przesyłki

 

1. List polecony priorytetowy

2. List polecony za pobraniem

3. Odbiór osobisty salonie w CH Bielany Wrocławskie i CH Nowy Rynek w Jeleniej Górze

 

Czas realizacji zamówienia

  1. Czas realizacji jest określony indywidualnie dla każdego typu soczewek i jest podany przy opisie produktu (liczony w dniach roboczych).
  2. W przypadku gdy nie posiadamy towaru w magazynie informujemy klienta o ewentualnych opóźnieniach drogą elektroniczną lub telefonicznie.

Reklamacje

 

  1. W przypadku reklamacji prosimy o podanie krótkiego opisu wady oraz adres na który ma być odesłany towar, a także numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby reklamującej towar.
  2. Towar poddany reklamacji należy przesyłać listem poleconym na adres sklepu Piękne Oczy Sklep  nie odbiera korespondencji "Za pobraniem". Koszty przesłania reklamowanego towaru do sklepu pokrywa kupujący
  3. Reklamacja może być uwzględniona tylko w przypadku, gdy przesłane do nas soczewki będą nadawały się do ekspertyzy. Warunkiem przyjęcia soczewek do ekspertyzy jest ich zabezpieczenie przed wyschnięciem (zanurzenie w płynie pielęgnacyjnym) i opakowanie gwarantujące brak uszkodzeń mechanicznych w trakcie wysyłki.
  4. W przypadku reklamacji soczewki będą przekazane przez Piękne Oczy do producenta i na podstawie wykonanej przez niego ekspertyzy ustalona zostanie zasadność roszczenia. W przypadku przekazania soczewek do ekspertyzy Klient zostanie poinformowany o jej wyniku listem zwrotnym od producenta.
  5. Sklep internetowy Piekneoczy.pl nie uwzględnia reklamacji obejmujących:

o    pomyłek Klienta popełnionych w trakcie zamawiania towaru (złe parametry soczewek)

o    złe dobranie soczewek dla Klienta przez optyka lub lekarza okulistę.

o    brak terminowych kontroli wzroku u lekarza okulisty lub optyka.

o    używanie soczewek niezgodnie z ich przeznaczeniem w tym:

§  doprowadzenie do wyschniecia soczewek (brak użycia płynu pielęgnacyjnego) po wyjęciu z blistra

§  zabrudzenie soczewek kosmetykami lub innymi środkami chemicznymi niekorzystnie wpływającymi na soczewkę.

§  długotrwałe używanie soczewek, prowadzące do osadzenia się dużej ilości osadów białkowych, uniemożliwiających przeprowadzenie ekspertyzy.

§  mechaniczne uszkodzenie soczewek przez Klienta lub doprowadzenie do ich zabrudzenia

§  użwanie soczewek dłużej niż jest to zalecane przez producetna

  1. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji soczewki mogą być przesłane do Klienta tylko na jego koszt (po wcześniejszym przelewie na konto) lub odebrane w siedzibie firmy Piekne Oczyw terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.
  2. Reklamacja będzie rozpatrywana w terminie do 20 dni roboczych od momentu otrzymania przez firmę Piękne Oczy reklamowanej soczewki.
  3. Reklamowany towar prosimy przesłać na adres firmy.